buitengewoon goed

Ik hoefde weinig te vragen want zij dachten aan alles wat belangrijk was voor mij op dat moment.

Zéër netjes behandeld

Onze Toyota Ch-R die pas een onderhouds beurt had gehad, ingerolen op een Link&Co. Na 1 proefrit gelijk een deal gesloten. Achteraf bleek dat de Link&Co ivm invoer niet op tijd onderhoud had gehad. Dat is zonder overleg met ons door verkoper Jan, kostenloos uitgevoerd! Dankjewel Jan hiervoor. Óók nog een nette gratis leenauto mee gehad, tegen betaling van de de verbruikte brandstof uiteraard. Wij zijn zéér tevreden over autobedrijf De Groot in Veenendaal

We zijn zeer netjes geholpen , en na een telefoontje is de auto ook nog een dag eerder afgeleverd super tevreden

Vriendelijke deskundige medewerker

Goede uitleg, nette inruilprijs andere auto, vriendelijke deskundige medewerker.

Professioneel ontvangen,snelle service en uitermate blij met mijn aankoop,mooi wagenpark dus aanbevolen om kijkje te nemen ,geen plek voor volvo-liefhebbers maar daar komen ze zelf wel achter(grapje) ik ben iig zeer tevreden en als de tijd daar is kom ik zeker terug

Zeer klantvriendelijk bedrijf.

In april een VW Beetle gekocht bij dit bedrijf. Deze auto heeft mij weinig geluk gebracht. Er ging telkens iets stuk bij deze auto. Sensoren van de ABS en parkeersensoren. Het slot van de achterklep en vervolgens ook nog het portierraam die er ineens mee ophield. Als klap op de vuurpijl een onwillig koppelingspedaal. Toen was ik er klaar mee. De eerstgenoemde euvels werden keurig onder garantie verholpen. Het vertrouwen in deze auto was weg. Het vertrouwen in het bedrijf echter niet. Ben gaan praten over inruil. Zijn coulant omgesprongen met inruil van mijn VW Beetle. Heb nu bij dit bedrijf een keurige Ford C-Max gekocht waarmee ik meer geluk hoop te hebben.

top service

prettige garage waar iedereen welkom is en deskundig

Fijne en vriendelijke service

Wij kochten een nieuwe auto en ruilden onze oude auto in. We werden vriendelijk en fijn geholpen. We hebben veel plezier van onze nieuwe auto!

Zeer tevreden!!

Je wordt goed en professioneel geholpen. En als er wat is met de auto wordt dat goed en snel opgepakt! Top service!

Professioneel

Snel en goed geholpen door Diederick. Afspraken zijn nagekomen

Gewéldig bedrijf!!!

Echt zoveel plezier met al deze mensen. Vakkundig, scherpe prijs, prima onderhandelingen en puntgave aflevering. Louter tevredenheid. Topgarage!!! (nee, ik ben geen familie en heb geen aandelen;))

Tevreden

Zeer tevreden over de 1 serie Top service Klantvriendelijk reageert snel

Prima geholpen aan een goede auto

We kwamen een proefrit maken in een Passat, maar toevallig was er net een Touran binnengekomen die paste bij onze wensenlijst. Deze is het geworden en nu een maand in ons bezit.

Vriendelijk en eerlijk naar de klant!

Nette correcte service

Top dealer

Aardig en hulpvaardig. Al eerder een auto gekocht en zonder problemen 5 jaar in gereden! Aanrader om een auto te kopen!

Uitstekend geholpen

Een meedenkende verkoper die luisterde naar onze wensen. Fijne service en goede afspraken kunnen maken.

Professionele.

Zeer snelle en professionele service.Zeer positif!

Zeer goed geholpen Zeer tevreden over de aankoop Goede uitleg en vriendelijk Service 100% Kort om geen op of aanmerking Helemaal zeer tevreden

Bedrijf maakt waar wat ze beloven.

We zijn zeer goed geholpen met onze nieuwe bus. Veranderingen die we wilden zijn goed uitgevoerd. Prettige samenwerking gehad.

Super goede autobedrijf.

Super geholpen door de verkoper gerrald de groot. Alle vragen werden direct beantwoord of opgezocht op de pc. Dus super autobedrijf.

Prettige behandeling

Prettig relxed gesprek met verkoper. Alles naar tevredenheid afgehandeld.

Zeer goed!

Hele goede ervaring van A tot Z.

Erg vriendelijk en meedenkend

Onze eerste ervaring met dit bedrijf is heel goed. Een mooie volvo cx60 gekocht en prima geholpen van het begin tot het eind. Voor een volgende auto zullen we zeker eerst hier heen gaan.

Top professional services.

Everything went quick, easy and professional. I checked the car, nobody was trying to force me to buy. We scheduled an appointment. They took care about all paperwork, gave good reasonable price for my old car and prepared a car i've bought. They have different delivery packages from basic cheapest one to more expensive with warranty, etc. Very good experience. Thank you!

Galileistraat 46

3902 HR Veenendaal